Pages

Jumaat, 7 November 2014

PROMO GEMPAQ NOVEMBER 2014



Dapatkan Promo Gempaq dari Shaklee pada November ini.

PROMO OMEGA GUARD

PROMO #1 

BUY 6 FREE 1 OMEGA GUARD





Dengan pembelian 6 botol Omega Guard,anda akan mendapat 1 botol Omega Guard PERCUMA.. selain itu, anda juga layak mendapat keahlian percuma, 5% cash back, JIMAT sehingga RM 250 !!!

Wowwwwww best ke best ??

PROMO #2

TWIN PACK. Beli 2 botol Omega Guard dengan 5% diskaun
 Wowww super gempaq !! Dapatkan kedua-dua promo gempaq ini pada November ini sahaja.


Saya sedia membantu anda :)

Surisuhaili MY
017-3901224
FB Page : https://www.facebook.com/LagendaMahsuri













---------------------------------------------------------------------------------------- Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan! Sihat & Berjaya bersama saya Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini Sila hubungi saya segera : Perunding Vitamin Anda : SITI SURISUHAILI BT MOHD YUSOF Pengedar Sah Shaklee Kawasan Gemencheh, Gemas, Tampin, Bahau Shaklee ID [ No : 1096528 ] Fon : 017-3901224 Facebook : http://www.facebook.com/LagendaMahsuri Email : mahsuri1204@yahoo.com / lagendamahsuri1204@gmail.com Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1096528 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya ----------------------------------------------------------------------------------------

0 ulasan:

Catat Ulasan