Pages

Selasa, 11 November 2014

BUKAN AHLI SILAP MATA..

Dah beberapa hari ni, balik je dari sekolah buka paip kat sinki..air takde.. rajin pula kat Gemencheh ni air takde.. malam baru ada semula.

Yang terkejut sangat harini..balik je dari sekolah buka paip..air ada!! TAPI... air nye haaa keruh mengalahkan air sungai lepas hujan..cam air teh pun ada. Rumah sewa kami ni memang takde guna penapis air..jadinya agak ralat lah juga kan..takkan nak minum air keruh camtu...euwwwww... uols pun tak sanggup jugak kot..

Macam air tebu pun ye jugak...

Bayangkanlah tiba-tiba ada tetamu datang..haaa acaner tu..nak hidangkan air..hohoho...takkan kita nak gitau..maaf ye air kat rumah saya keruh..jadi tak dapat nak sediakan air...ish ish...kot yang datang tu mertua kita?? tak ke naya kan...

Alhamdulillah..kami ada Water Pitcher yang sangat osem ni.. Tapi dok was-was jugak ni..boleh ke Water Pitcher ni bersihkan air keruh kami ni ? Hmmmm..

Water Pitcher kami yang Osem


Jom kita tengok boleh ke boleh Water Pitcher ni menjernihkan semula air keruh di rumah kami ni. Sebelum ni kami tapis air yang tak la sekeruh air harini..


Keruh kan??

Ini pulak saki baki yang tertinggal pada bekas air keruh yang kami tadah dari paip rumah kami ni..
gulpppp... ngeri ooo tengok...



Ok.. ni pula air yang sedang turun dari filter Water Pitcher osem kami.. nampak ke nampak? jernih je air yang turun tu...ntah mana pi hak yang keruh tu....cek pun tak tau noo...



Tadaaaaa... ni lah hasil air yang ditapis oleh Water Pitcher osem kami... hoyeahhhhh..dah boleh minum air bersih... rasanya pun sedap..takde rasa air keruh..takde rasa payau dan pahit..

Beza memang berbeza

Sempat kami rakamkan video eksperimen kami ni..jom tengok macam mana air "teh" bertukar menjadi 'air terjun'..






Haaaa.. osem kan Water Pitcher kami ni... memang sangat banyak membantu kami dalam mendapatkan sumber air minum yang bersih. Kalau dulu kami selalu terpaksa membeli berkotak-kotak air mineral untuk di minum..tambah-tambah kami suami isteri memang jenis minum air kosong yang banyak setiap hari..'

Bukan kos wang ringgit je terpaksa dikeluarkan..malahan rumah kami penuh dengan botol-botol mineral tersebut...bayangkan je lah...rimas ke rimas? kalau jenis yang rajin hantar kitar semula takpelah jugak kan..hihi..

Sekarang..Alhamdulillah..rumah kami dah bebas botol-botol menimbun..yang best nye duit pun selamat... taklah asyik nak dikeluarkan untuk beli air mineral je kan..

Water Pitcher ni kami guna semenjak bulan Ogos yang lepas... Satu set Water Picher ni dibekalkan dengan 4 filter air...yang boleh bertahan sehingga 1 tahun penggunaan. JIMAT ke JIMAT ?



Keistimewaan Water Filter Shaklee


Tiada tandingannya


Dilengkapi dengan meter automatik...osssemmm



Cara pemasangannya pun sangat MUDAH.. semudah A B C.. tidak menggunakan eletrik.. mudah di bawa ke mana-mana sahaja.. paling utama ianya mesra alam


Kita tengok komen mereka yang telah mencuba Water Pitcher yang osem ini..


Mereka sangat berpuas hati


Kami sedia membantu anda mendapatkan Water Pitcher yang super osem ini. Dapatkan segera demi sebuah kehidupan yang sihat dan ceria :)



Konsultansi PERCUMA dan TERBAIK :)

Badan sihat.. Mudah beribadat

Surisuhaili
Shaklee ID 1096528
HP : 017-3901224
FB Page : https://www.facebook.com/LagendaMahsuri






---------------------------------------------------------------------------------------- Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan! Sihat & Berjaya bersama saya Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini Sila hubungi saya segera : Perunding Vitamin Anda : SITI SURISUHAILI BT MOHD YUSOF Pengedar Sah Shaklee Kawasan Gemencheh-Gemas-Tampin-Bahau Shaklee ID [ No : 1096528 ] Fon : 017-3901224 Facebook : http://www.facebook.com/LagendaMahsuri Email : mahsuri1204@yahoo.com / lagendamahsuri1204@gmail.com Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1096528 . Anda boleh dapatkan produk Shaklee daripada saya ----------------------------------------------------------------------------------------

0 ulasan:

Catat Ulasan