Pages

Ahad, 7 Disember 2014

ADA APA DENGAN 3 C ??

Assalamualaikum..

Insyaallah hari ini, saya ingin berkongsi dengan anda apakah yang anda boleh perolehi melalui  Shaklee.

Sejak saya mula sertai Shaklee awal 2014 yang lalu, saya tak ambil pusing pun tentang peluang-peluang yang Shaklee sediakan untuk pengedar-pengedarnya.

Niat hati untuk mencuba sesuatu yang boleh menambah income saya setiap bulan. Dapat RM500 ke RM1000 kira ok lah tu.

Cuba je dulu.. lagipun tak rugi sesen pun kalau cuba. Bukan kena keluarkan modal pun. Tambahan saya pun memang amalkan suplemen Shaklee.

Untuk makluman, saya adalah pengamal suplemen Shaklee semenjak bulan Oktober 2013.

Alhamdulillah... saya telah dan sedang merasa C pertama yang ditawarkan oleh Shaklee. C kedua dan C ketiga sedang diburu.. Insyaallah..sikit masa lagi.

Bulan pertama saya cuba buat jualan..Alhamdulillah..saya berjaya perolehi BONUS yang pertama..
3 angka $$$ , setengah dari 1 ribu. Alhamdulillah. 

Dari situ, saya mulai nampak peluang-peluang yang Shaklee sediakan. Diantaranya 3 C ini lah.

Ok.. jomm..

Jemput baca entry saya kali ini dengan gembira :) 

C 1

CASH $$

Setiap produk yang dibeli ada point atau lebih dikenali sebagai UV yang dikumpul dan akan ditukarkan dengan wang tunai (CASH ). 

Cash ini akan dibayar terus melalui akaun bank yang kita berikan semasa mendaftar menjadi ahli. Cash ini lebih mesra dipanggil BONUS dikalangan pengedar-pengedar Shaklee.

Walaupun anda membeli untuk makan sendiri sahaja, anda juga layak untuk menerima CASH ini.

Syarat minima point atau UV yang terkumpul untuk melayakkan mendapat bonus ini ialah 150 UV bersamaan dengan RM450 belian produk. Bonus yang anda perolehi ialah sebanyak RM24.00.

Ini adalah untuk pembelian minima, bayangkan anda mengumpul 1000 UV, 3000 UV.. wowwww berapa banyak RM yang anda akan perolehi nanti..





C 2

CAR

C yang kedua ini memang sangat menarik minat saya. Shaklee tidak memberikan anda kereta baru.

TETAPI Shaklee memberikan anda wang tunai untuk anda membeli kereta baru atau membantu anda membayar pinjaman kereta anda yang sedia ada. 

Sekiranya anda tidak mahu membeli kereta..tidak mahu membayar pinjaman kereta anda menggunakan bonus kereta ini..tiada masalah.

Kerana itu WANG ANDA ! Duit anda milik anda. Best ke Best?

Saya pernah bertanya kepada seorang SID berapa Shaklee bayar bonus kereta  beliau. Jawab sahabat saya itu..hanya RM3000.. wowwww super woowwww!!! 3000 ?? itu baru bonus kereta..belum dicampur lagi dengan bonus tunai (C1 ). Lebih dari RM3000.00 pun ada tau.



C 3

CONVENTION

Dapat BONUS TUNAI, BONUS KERETA.

Shaklee bagi lagi trip percutian di dalam dan luar Negara termasuk mengerjakan UMRAH bagi orang islam secara PERCUMA !! diulangi PERCUMA !!

Bukan sebarangan percutian.. bertaraf 6 bintang. Semuanya tajaan percuma daripada Shaklee.

Bukan anda seorang sahaja yang boleh pergi..pasangan anda, anak-anak, ibu bapa anda pun boleh pergi.
Semuanya ditanggung oleh Shaklee. Best nyeeee…


BAGAIMANA CARA UNTUK MENDAPATKAN 3 C INI ?

Mudah sahaja..

Semua pengedar Shaklee atau lebih dikenali sebagai SID layak untuk mendapatkan 3C ini.

Anda yang belum mendaftar sebagai ahli, sila mendaftar dahulu untuk membolehkan anda mendapatkan 3C ini.

Anda hanya perlu memilih untuk mendaftar dengan cara yang dinyatakan di bawah :

  • Membuat belian produk sebanyak 200 UV (RM 650).
            Cara pertama ini, melayakkan anda untuk mendapat KEAHLIAN PERCUMA
            dan juga BONUS 5% .


  •           Membayar yuran keahlian untuk SEUMUR HIDUP sebanyak RM75 SAHAJA !


Sekiranya anda telah memilih cara untuk menjadi ahli, anda boleh menghubungi saya untuk pendaftaran. Pendaftaran secara ONLINE. 24 JAM.

FAST ACTION, FAST RESULT !

Sebarang pertanyaan, boleh hubungi saya :

Surisuhaili MY
Shaklee Independent Distributor 1096528
HP : 017-3901224


0 ulasan:

Catat Ulasan