Pages

Khamis, 4 Disember 2014

BULAN CANTIK MENAWAN



Assalamualaikum..

Disember ini Shaklee sekali lagi dengan baik hatinya melancarkan 2 Promo khusus untuk pelanggan-pelanggan setianya.

Promo 1

Beli 6 Percuma 1 Vita E Complex

Promo 2

Beli 6 Percuma 1 Sustained Released Vita C Plus

Wow... kedua-dua Vitamin ini sinonim dengan KECANTIKAN kulit :)

Memang menjadi febret ramai orang.




Untuk maklumat lanjut mengenai promo hebat ini, anda boleh menghubungi saya.

Surisuhaili
Shaklee ID 1096528
WA / TG 0173901224






---------------------------------------------------------------------------------------- Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan! Sihat & Berjaya bersama saya Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini Sila hubungi saya segera : Perunding Vitamin Anda : SITI SURISUHAILI BT MOHD YUSOF Pengedar Sah Shaklee Kawasan Gemencheh, Gemas, Tampin, Bahau Shaklee ID [ No : 1096528 ] Fon : 017-3901224 Facebook : http://www.facebook.com/LagendaMahsuri Email : mahsuri1204@yahoo.com / lagendamahsuri1204@gmail.com Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1096528 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya ----------------------------------------------------------------------------------------

0 ulasan:

Catat Ulasan